Studentmössor

Nu har Studentmössorna kommit till Anders Ljungstedts Gymnasium .

Det går bra att hämta din mössa i Elevrådsrummet onsdag-fredag v. 9.

Ta med legitimation!

image2

FAKTURAN

Alla som har beställt sin studentmössa innan 31 januari bör vid här

laget fått sin faktura. Om man av någon anledning inte fått den eller

vet om någon som inte har fått den bör man kontakta oss omgående.


Hör dock gärna med era föräldrar först om ni är osäkra då de ibland

kan betala fakturor detta utan att informera er.


LEVERANSERNA

Leverans av studentartiklarna sker i god tid innan studenten. De flesta

skolor får sina leveranser i april månad, vissa tidigare och andra senare.

Då tillverkningen av studentmössorna och kläder/skor och liknande 

sker på olika ställen får skolan två leveranser vid olika tidpunkter.


Produkterna delas ut av Elevrådet i Elevrådsrummet.



Vi har haft flera utprovningstillfällen. Om er studentmössa

inte levererats i första leveransen till skolan, beror det på att ni beställt

vid ett senare tillfälle. Leveransen av dessa kommer fortfarande ske i

god tid innan studenten. Samtliga studentkläder sker dock samtidigt

oavsett när under perioden som ni beställt.


I och med att "Studenthatten" blev en stor succé detta läsår har vi av

utrymmesskäl valt att skicka dessa till respektive hemadress istället.

Detta kommer att ske under april månad.


Alla som har beställt programkokard/blomma får dessa separat i

mösskartongen. Man kan själv enkelt byta ut dessa vid tillfälle.


OM NÅGOT BLIVIT FEL

ABC-Gruppen levererar detta läsår nästan en halv miljon studentartiklar,

så det förekommer ibland enstaka fel i leveranserna. Trots noggranna

kontroller kan produkter saknas, brodyrer vara felstavade eller ett plagg

fått fel storlek.


Enklaste sättet att åtgärda eventuella fel är att maila in till oss på

[email protected] och beskriva felet så hjälper vi er direkt.



KUNDTJÄNST HÄLSAR

I december månad drabbades vi av tekniska problem vilket gjorde att

vi inte kunde besvara alla inkommande mail direkt. Problemet löstes men vi

hamnade efter vilket gjorde att vi under några veckor inte kunde besvara

e-post inom den utlovade tiden. Vi ber om ursäkt för detta och har satt in

åtgärder för att det inte ska kunna hända i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0